Jesteś tutaj: Start / Aktualności / Informacja

Informacja

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
14 września 2020

I  N  F  O  R  M  A  C  J  A             

 

            W dniu 31 lipca 2020 r. weszły w życie przepisy nakładające na wójtów, burmistrzów (prezydentów miast) nowe obowiązki polegające na potwierdzaniu zawartych umów dzierżawy w trybie przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników. Działając na podstawie art. 28 tej ustawy Burmistrz właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotu dzierżawy, będzie potwierdzał zawarte co najmniej na 10 lat umowy dzierżawy gruntów

W celu uzyskania potwierdzenia należy złożyć do Urzędu Miejskiego w Lututowie wniosek o potwierdzenie zawarcia umowy dzierżawy wraz z podpisaną umową dzierżawy w pokoju nr 20. Wydanie potwierdzenia (zaświadczenia) następuje w terminie do 7 dni od daty złożenia wniosku.

            Potwierdzenie (zaświadczenie) zawarcia umowy dzierżawy jest zwolnione z opłaty skarbowej na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r,. poz. 1000 ze zm.)

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy
Data utworzenia:2020-09-14
Data publikacji:2020-09-14
Osoba sporządzająca dokument:Monika Bąk
Osoba wprowadzająca dokument:Monika Bąk
Liczba odwiedzin:648