Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lututowie

XXXI Sesja Rady Miejskiej w Lututowie w dniu 25.03.2021 r.

18 marca 2021

Porządek obrad sesji po zmianach:

  1. Otwarcie XXXI sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad XXXI sesji Rady Miejskiej.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej XXX sesji Rady Miejskiej.
  4. Wręczenie statuetek za promowanie sportu na terenie Gminy Lututów.
  5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Lututowie za 2020 rok.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Lututowie za 2020 rok.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Lututowie za 2020 rok.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Lututów na lata 2021-2025.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania, zamiany i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania należących do gminnego zasobu nieruchomości.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lututów.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy na 2021 r.
  13. Podjęcie w sprawie uchylenia Uchwały Nr XXX/191/2021 Rady Miejskiej w Lututowie z dnia 25 lutego 2021 r. w sprawie zaciągnięcia pożyczek długoterminowych w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczek długoterminowych w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
  15. Podjęcie w sprawie uchwalenia Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Lututów na lata 2021-2026.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości gruntowej wchodzącej w skład gminnego zasobu nieruchomości Gminy Lututów.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat jak również tryb ich pobierania.
  18. Interpelacje i wnioski Radnych.
  19. Sprawy różne.
  20. Zakończenie obrad.

Załączniki

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy
Data utworzenia:2021-03-18
Data publikacji:2021-03-18
Osoba sporządzająca dokument:Monika Bąk
Osoba wprowadzająca dokument:Monika Bąk
Liczba odwiedzin:612