Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Kierownika SPZPOZ
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Burmistrz Lututowa ogłasza konkurs na stanowisko Kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Lututowie
Konkurs zostanie przeprowadzony w oparciu o ustawę z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 633, z późn. zm.), przepisów rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 roku w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz. U. z 2021 r., poz. 430) oraz w oparciu o zatwierdzony przez Komisję konkursową Regulamin przeprowadzania konkursu na stanowisko Kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Lututowie z siedzibą przy ul. Jana Pawła Stalskiego 8, 98 – 360 Lututów.
Do udziału w konkursie może przystąpić osoba spełniająca wymogi określone w art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz.U.z 2022 r.,poz.633, z późn. zm.).
Wymagane kwalifikacje kandydata:
- posiada wykształcenie wyższe medyczne,
- posiada wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika,
- posiada co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy,
- nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie.
Przewidywany zakres obowiązków:
- kierowanie Samodzielnym Publicznym Zakładem Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Lututowie,
- realizowanie zadań statutowych podmiotu,
- udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania podmiotu Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Lututowie,
- racjonalne wykorzystywanie i gospodarowanie środkami finansowymi.
Wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
- Życiorys (CV) z opisanym przez kandydata przebiegiem pracy zawodowej oraz dokument potwierdzający prawo do wykonywania zawodu lekarza,
- Oryginały bądź kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska objętego konkursem,
- Oryginały bądź kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy, o którym mowa w pkt I. ppkt 3 ogłoszenia (świadectwa pracy, zaświadczenie, jeżeli stosunek pracy nie uległ rozwiązaniu),
- Inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
- Informacja o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego opatrzone datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu,
- Oświadczenie kandydata, o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisko kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lututowie, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Jeżeli kandydat składa kopie dokumentów, powinny być one poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
Miejsce i termin składania wymaganych dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Konkurs na stanowisko Kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Lututowie” listownie na adres: Urząd Miejski w Lututowie ul. Klonowska 8, 98 – 360 Lututów lub osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Lututowie, pokój nr 3 w terminie do dnia 21 października 2022r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego). Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko, adres i nr telefonu kontaktowego.
- Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Lututowie w terminie późniejszym niż określony w niniejszym ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Przewidywane miejsce i termin rozpatrzenia kandydatur.
- Przewidywane miejsce rozpatrzenia kandydatur to Urząd Miejski w Lututowie, zaś termin nie później niż 20 dni od daty upływu terminu składania kandydatur,
- Postępowanie konkursowe przeprowadzi Komisja konkursowa powołana przez Radę Miejską w Lututowie Uchwałą Nr LIII/320/2022 z dnia 22 września 2022 r.,
- Kandydaci biorący udział w konkursie spełniający wymogi formalne ogłoszenia zostaną powiadomieni pisemnie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.
Udostępnienie materiałów informacyjnych.
Materiały o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym SPZPOZ w Lututowie ul. J. P. Stalskiego 8, 98 – 360 Lututów kandydaci mogą uzyskać w Urzędzie Miejskim w Lututowie ul. Klonowska 8, 98 - 360 Lututów w godzinach pracy urzędu lub w ośrodku zdrowia w Lututowie w dniach roboczych w godzinach od 8.00 do 16.00.
Informacja o dodatkowych warunkach pracy i warunkach socjalnych
Dla Kierownika – lekarza Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Lututowie przewiduje się mieszkanie służbowe o pow. 82 m2 oraz garaż.
Informacja o wynikach konkursu podana zostanie do wiadomości publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Lututów oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie tut. urzędu.
Burmistrz
/-/ Marek Pikuła
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miejski |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-10-05 |
Data publikacji: | 2022-10-05 |
Osoba sporządzająca dokument: | Katarzyna Sobczyk |
Osoba wprowadzająca dokument: | Katarzyna Sobczyk |
Liczba odwiedzin: | 376 |