Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Kierownika SPZPOZ

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
5 października 2022

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

Burmistrz Lututowa ogłasza konkurs na stanowisko Kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Lututowie

Konkurs zostanie przeprowadzony w oparciu o ustawę z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 633, z późn. zm.), przepisów rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 roku w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz. U. z 2021 r., poz. 430) oraz w oparciu o zatwierdzony przez Komisję konkursową Regulamin przeprowadzania konkursu na stanowisko Kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Lututowie                            z siedzibą przy ul. Jana Pawła Stalskiego 8, 98 – 360 Lututów.

Do udziału w konkursie może przystąpić osoba spełniająca wymogi określone w art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz.U.z 2022 r.,poz.633, z późn. zm.).

 Wymagane kwalifikacje kandydata:

  • posiada wykształcenie wyższe medyczne,
  • posiada wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika,
  • posiada co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy,
  • nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie.

Przewidywany zakres obowiązków:

  • kierowanie Samodzielnym Publicznym Zakładem Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Lututowie,
  • realizowanie zadań statutowych podmiotu,
  • udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania podmiotu Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Lututowie,
  • racjonalne wykorzystywanie i gospodarowanie środkami finansowymi.

Wymagane dokumenty:

  • Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
  • Życiorys (CV) z opisanym przez kandydata przebiegiem pracy zawodowej oraz dokument potwierdzający prawo do wykonywania zawodu lekarza,
  • Oryginały bądź kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska objętego konkursem,
  • Oryginały bądź kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy, o którym mowa w pkt I. ppkt 3 ogłoszenia (świadectwa pracy, zaświadczenie, jeżeli stosunek pracy nie uległ rozwiązaniu),
  • Inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
  • Informacja o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego  opatrzone  datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu,
  • Oświadczenie kandydata, o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu  wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu  przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisko kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lututowie, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Jeżeli kandydat składa kopie dokumentów, powinny być one poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.

 Miejsce i termin składania wymaganych dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Konkurs na stanowisko Kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Lututowie” listownie na adres: Urząd Miejski w Lututowie  ul. Klonowska 8, 98 – 360 Lututów lub osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Lututowie, pokój nr 3 w terminie do dnia 21 października 2022r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego). Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko, adres i nr telefonu kontaktowego.

  • Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Lututowie w terminie późniejszym niż określony w niniejszym ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

 Przewidywane miejsce i termin rozpatrzenia kandydatur.

  • Przewidywane miejsce rozpatrzenia kandydatur to Urząd Miejski w Lututowie, zaś termin nie później niż 20 dni od daty upływu terminu składania kandydatur,
  • Postępowanie konkursowe przeprowadzi Komisja konkursowa powołana przez Radę Miejską w Lututowie Uchwałą Nr LIII/320/2022 z dnia 22 września 2022 r.,
  • Kandydaci biorący udział w konkursie spełniający wymogi formalne ogłoszenia zostaną powiadomieni pisemnie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.

 Udostępnienie materiałów informacyjnych.

Materiały o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym SPZPOZ w Lututowie ul. J. P. Stalskiego 8,  98 – 360 Lututów kandydaci mogą uzyskać  w Urzędzie Miejskim  w Lututowie ul. Klonowska 8, 98 - 360 Lututów  w godzinach pracy urzędu lub w ośrodku zdrowia w Lututowie  w dniach roboczych w godzinach od 8.00 do 16.00.

Informacja o dodatkowych warunkach pracy i warunkach socjalnych

Dla Kierownika – lekarza Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Lututowie przewiduje się mieszkanie służbowe o pow. 82 m2 oraz  garaż.

Informacja o wynikach konkursu podana zostanie do wiadomości publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej  Gminy Lututów oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie  tut. urzędu.

 

 

       Burmistrz

/-/ Marek Pikuła

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Miejski
Data utworzenia:2022-10-05
Data publikacji:2022-10-05
Osoba sporządzająca dokument:Katarzyna Sobczyk
Osoba wprowadzająca dokument:Katarzyna Sobczyk
Liczba odwiedzin:376